Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Dopravu máte ZDARMA
Novinky
30.10.2020
AKCE - DOPRAVA ZDARMA PO ČR.
Akce - doprava zdarma po ČR.!!! Odesíláme Českou poštou -  doporučená zásilka nebo přes Zásilkovnu CZ.                       číst celé
27.10.2020
DNES PŘIDÁNO NOVÉ ZBOŽÍ
Kožený černý řemínek s přezkou - silnější Kožený dámský černý opasek 2 cm - klasický. Kožený dámský černý opasek 3 cm - klasický.                  ... číst celé
13.10.2020
DNES PŘIDÁNO NOVÉ ZBOŽÍ
Kožená pánská peněženka - zdobená dle přání na zakázku.  Kožené štítek s nápisem " HANDMADE" ohnutý. číst celé
Zobrazit všechny novinky

AKCE - DOPRAVA ZDARMA!! PLATÍ PRO ČR!!


POHLED DO NAŠÍ DÍLNY " JAK VZNIKÁ KOŽENÁ BRAŠNA"

 

 

 

POHLED DO NAŠÍ DÍLNY

"JAK VZNIKÁ KOŽENÁ BRAŠNA"

 

 

  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMAČNÍ ŘÁD

V případě, že výrobky, které jste od nás obdrželi jsou nefunkční nebo poškozené, postupujte dle reklamačního řádu. Práva z vadného plnění jsou popsané v bodě č. 7 Obchodních podmínek. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád. 
O právech kupujícího z vadného plnění při výrobě na zakázku platí ustanovení čl. 7 Obchodních podmínek a Zvláštní ustanovení vztahující se k výrobě zboží na zakázku je popsáno v bodě č. 9 Obchodních podmínek.
Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě č. 8 Obchodních podmínek. Reklamaci prodávající vyřídí do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Záruční doba na prodávané výrobky je 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje  v plné výši

Reklamaci uplatňuje kupující u prodávajícího na e-mailové adrese prodávajícího: info@landsingershop.cz. Kupující zašle popis a fotografii vady reklamovaného výrobku.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady.

Kupující zároveň bere na vědomí, že výrobky jsou převážně vyráběny z přírodní kůže, která má své specifické vlastnosti a tedy o výrobky je potřeba pečovat s náležitou pozorností.
Jak pečovat o kožené výrobky je každý kupující informován. V každé odeslané zásilce je přiložen dokument "Péče o kůži".

Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. 
Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu reklamovaného výrobku.
Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.
Není-li to, možné lze odstoupit od smlouvy.
U zamítnutých reklamací mohou být po domluvě účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. 
Při zamítnuté reklamaci se reklamovaný předmět kupujícímu vrátí. O vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem, případně SMS.

Kupující je zároveň povinen předat zboží prodávajícímu k posouzení vzniku nároku z vadného plnění. Zboží k posouzení je nutno doručit prodávajícímu včetně náležitých dokladů a popisem závady na adresu prodávajícího. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Šárka Hrdličková, Slezská 105, Praha 3, 130 00, adresa elektronické pošty info@landsingershop.cz, telefon: 737 080 202

Zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

Reklamační řád nabývá platnosti dne: 17.09.2020

                                                                                                                       

 

 

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.