Levná a výhodná doprava od 69,-Kč!! Doprava ZDARMA při nákupu nad 2.000,-Kč.
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 001,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
16.05.2023
DNES PŘIDÁNO NOVÉ ZBOŽÍ - DÁMSKÝ KOŽENÝ NÁRAMEK PLETENÝ
DÁMSKÝ KOŽENÝ NÁRAMEK PLETENÝ - PŘÍRODNÍ DÁMSKÝ KOŽENÝ NÁRAMEK PLETENÝ - HNĚDÝ číst celé
18.02.2023
Blog
Založili jsme pro vás blog na našich stránkách www.landsingershop.cz Budeme tam přidávat různé tipy a rady o našich produktech, materiály...také post... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Kožené popruhy a kožená ucha
Kožený popruh nebo kožená ucha – většinou se používají se na batohy, kabelky, tašky. Polotovar na výrobu kabelky nebo tašky. S oblibou se používají pr... číst celé
Zobrazit všechny články

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 2000,- Kč!! PLATÍ PRO ČR!!


POHLED DO NAŠÍ DÍLNY " JAK VZNIKÁ KOŽENÁ BRAŠNA"

 

 

 

POHLED DO NAŠÍ DÍLNY

"JAK VZNIKÁ KOŽENÁ BRAŠNA"

 

 

  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Prosíme zákazníky, aby si pečlivě přečetli podmínky pro reklamaci, vrácení, výměnu zboží uvedené v Obchodních podmínkách eshopu www.landsingershop.cz a v tomto reklamačním řádu. Pokud tyto podmínky nebudou splněny, reklamace, vrácení nebo výměna zboží nebude uznána.

Děkujeme za pochopení.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V případě, že výrobky, které jste od nás obdrželi jsou nefunkční nebo poškozené, postupujte dle reklamačního řádu.

Práva z vadného plnění jsou popsané v bodě č. 7 Obchodních podmínek. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád. 
O právech kupujícího z vadného plnění při výrobě na zakázku platí ustanovení čl. 7 Obchodních podmínek a Zvláštní ustanovení vztahující se k výrobě zboží na zakázku je popsáno v bodě č. 9 Obchodních podmínek.
Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě č. 8 Obchodních podmínek. Reklamaci prodávající vyřídí do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Uplatnit právo z vady na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem. V případě neoprávněné reklamace se doba neprodlužuje.
Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, právo z vady se obnovuje v plné výši

Reklamaci uplatňuje kupující u prodávajícího na e-mailové adrese prodávajícího: info@landsingershop.cz. Kupující zašle vyplněný Reklamační protokol ZDE, popis a fotografii vady reklamovaného výrobku.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady.

Kupující zároveň bere na vědomí, že výrobky jsou převážně vyráběny z přírodní kůže, která má své specifické vlastnosti a tedy o výrobky je potřeba pečovat s náležitou pozorností a pravidelností. Návod k použití ZDE - Jak pečovat o kožené výrobky je každý kupující informován dokumentem PDF v příloze emailu při vytvořené objednávce.

Právo z vady se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. 
Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu reklamovaného výrobku.
Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.
Není-li to, možné lze odstoupit od smlouvy.
U zamítnutých reklamací mohou být po domluvě účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. 
Při zamítnuté reklamaci se reklamovaný předmět kupujícímu vrátí. O vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem, případně SMS.

Kupující je zároveň povinen předat zboží prodávajícímu k posouzení vzniku nároku z vadného plnění. Zboží k posouzení je nutno doručit prodávajícímu včetně náležitých dokladů a popisem závady na adresu prodávajícího doporučeně Českou poštou. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Šárka Hrdličková, Slezská 105, Praha 3, 130 00, adresa elektronické pošty info@landsingershop.cz, telefon: 737 080 202

Zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

Výměna zboží

Nabízíme možnost výměny zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě od převzetí zboží (např. pri špatné volbě barvy, typu zboží nebo velikosti) za jiné zboží z naší nabídky.

Kontaktujte nás přes e-mail: info@landsingershop.cz, kde uvedete Váš požadavek na výměnu a pošlete nám nevyhovující výrobek i s fakturou a s tímto vyplněným formulářem - Výměna zboží ZDE na adresu e-shopu: Šárka Hrdličková, Slezská 105, Praha 3, 130 00.
Po přijetí a kontrole zboží budete dále informováni.  Budeme se snažit Vaši záležitost vyřídit v co nejkratším možném čase. 

Výměna zboží není zpoplatněna. Zákazník nese pouze náklady na přepravu zboží od kupujícího k prodávajícímu a náklady na přepravu s vyměněným zbožím zpět od prodávajícího ke kupujícímu v plné výši.

Dojde-li při výběru jiného zboží k rozdílu cen mezi objednávkou a výměnou zboží , musí dojít k dorovnání ceny (tzn. bude-li cena zboží mezi objednávkou a následným výběrem nového zboží rozdílná cenová výše, musí kupující doplatit rozdíl prodávajícímu. Bude-li však cena mezi cenou zboží 
mezi objednávkou a následným výběrem nového zboží nižší, zavazuje se prodávající tento rozdíl kupujícímu vrátit.

Podmínkou pro přijetí zboží k výměně v zákonné 14-ti denní lhůtě je, že bude nepoužité, ve stejném stavu v jakém jste jej od nás obdrželi a musí být nadále schopné dalšího prodeje. V opačném případě může být před vrácením pořizovacích nákladů započtena srážka z ceny zboží, kvůli opětovnému uvedení zboží do prodeje.

Zboží prosím zašlete nejlépe v původním obalu nebo zabalené v bublinkové obálce nebo jiném odpovídajícím přepravním obalu, aby nemohlo dojít k poškození výrobku, Českou poštou jako doporučené psaní (balík) na naší adresu.

Vrácení výrobku provádíte na vlastní náklady. Balíky nezasílejte na dobírku.

Je-li vrácené zboží poškozené, mužeme uplatnit právo na náhradu škody a vrátit jen kupní cenu sníženou o částku odpovídající poškození. V takovém případě jsme povinni vzniklou škodu prokázat.

Vyhrazujeme si právo znehodnocené zboží nepřijímat a v případě, že vratku neakceptujeme, je zákazník ( kupující ) povinnen uhradit náklady na dopravu zpět.

Reklamační řád nabývá platnosti dne: 06.02.2023

                                                                                   

 

 

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz